Serwis w domu klienta

Wcześniej czy później każdy komputer może ulec awarii. Może to być przegrzanie się karty graficznej czy spalenie płyty głównej. Usterki bywają też zdecydowanie prostsze, jak na przykład wyłączenie się touch pada czy zmiany poczynione przez wirus komputerowy. Jeśli nie stać nas na renomowane serwisy, warto zastanowić się nad zamówieniem serwisanta do domu. W ten sposób będziemy mieć pewność, że osobnik nie uszkodzi przypadkiem innych parametrów. W niektórych serwisach komputerowych nie traktuje się odpowiednio sprzętu komputerowego. Możemy więc otrzymać sprzęt z usunięta usterka, ale po jakimś czasie będziemy mieć problem np. z dyskiem twardym, bo na serwisie nasz komputer został uderzony o twarda powierzchnię bądź nawet upadł z niewielkiej wysokości. W przypadku serwisu w domu, nie zawsze możemy jednak sprawdzić umiejętności serwisanta. Warto więc o to zapytać telefonicznie podczas zamawiania usługi. Jeśli wyda nam się, że osobnik zbyt nonszalancko podchodzi do problemu, lepiej się wstrzymać. W przypadku prostych usterek warto poszukać informacji o nich w Internecie, gdyż najpewniej samodzielnie uda nam się usunąć problem. Warto również nauczyć się przeprowadzać format dysków. Pozwoli nam to sporo zaoszczędzić, gdyż w serwisie taka czynność będzie kosztowała nas już około stu złotych.

Both comments and pings are currently closed.