Budowanie informatycznej marki

Wiele mówi się dzisiaj o firmach, które mają jakiś konkretny i oryginalny pomysł na wykorzystanie popularnej platformy na nowy sposób. Doskonałym przykładem tego, że nigdy nie należy się poddawać i nie ma granic technologicznych nie do przekroczenia jest chociażby stałe udoskonalanie systemu nawigacji komercyjnej. Aktualnie pojawiają się nawet tak odważne plany, w których trasa jest wyznaczana przez komputer w czasie rzeczywistym i wyświetlana zostaje następnie w formie czerwonej linii prowadzącej kierowcę na horyzoncie. Jeśli firma, która jako pierwsza opatentuje takie rozwiązania, będzie wspierana odpowiednim kapitałem i zainteresowaniem medialnym, może odnieść sukces niesamowity. Jest to przykład tego, jak jeden pomysł może kompletnie zrewolucjonizować świat, zwłaszcza komputerów oraz technologii informatycznej, w której nie ma praktycznie żadnych granic. Oczywiście czasami praca nad pewnymi częściami komputerowymi, programami albo konkretnymi projektami tabletów czy smartfonów, musi trwać długimi latami i nie zawsze jest to pasmo sukcesów. Jeśli jednak przedsiębiorstwo posiada odpowiednie zaplecze kadrowe a do tego nie musi obawiać się nagłego odcięcia dopływu środków finansowych – przetrwać można przez długie dekady jedynie sprzedając prawa do wykorzystania swojego unikalnego projektu.

Both comments and pings are currently closed.