Nowe oczekiwania konsumenckie

Nowoczesne firmy komputerowe doskonale rozumieją potrzebę stałego unowocześniania własnej produkcji. W historii giełdowych potentatów rynku IT znajduje się wyjątkowo wiele firm, które przespały swoją szansę lub nie wykorzystały oczywistej przewagi technologicznej i intelektualnej nad innymi. Przykładem takiego tragicznego w skutkach zarządzania firmą może być Kodak, który swojego czasu sprzedawał swoje produkty na wszystkich kontynentach świata będąc jednocześnie najbardziej rozpoznawalną marką fotograficzną świata. W dobie stałego postępu już w latach siedemdziesiątych specjaliści i inżynierowie z Kodaka opracowali całkowicie przełomowy jak na tamte czasy aparat cyfrowy, ale zdecydowano się nie kontynuować badań z obaw nad stratą wpływów ze sprzedaży filmów fotograficznych. Rynek technologiczny opiera się na nieustającym postępie i czołowe marki starają się w ostatnich latach ograniczać nakłady na reklamę telewizyjną czy prasową, wydając natomiast coraz więcej na badania nad patentami i prowadzenie nowych eksperymentów. Czasami jeden przełomowy patent jest dla firmy wart miliardy. W świecie części komputerowych i urządzeń mobilnych nie ma granicy rozwoju – granica wytyczona jest tylko przez ludzi pracujących dla firmy i ich gotowość do stałego pokonywania barier i produkowania innowacyjnych modeli.

Both comments and pings are currently closed.